گبه های موجود در ایران از بهترین و عالی ترین کیفیت برخوردار هستند و در این مورد به شهرت جهانی رسیده اند و در میان تمام کشورها زبانزد خاص و عام هستند. سایت های ما نیز با فروش گبه فرش عالی در خدمت شماست.

گبه یکی از هنرهای دستی ایران است که قدمتی دیرینه دارد و از زمان های بسیار دور به عنوان اصلی ترین زیر انداز انسان ها استفاده می شد.

تفاوت عمده ای که گبه با فرش دارد در این است که گبه در اندازه های کوچک تر تولید می شود و پرزهای آن بسیار بیشتر از فرش است و از پودهای بیشتری نسبت به فرش برخوردار است.

فروش گبه فرش

نمایندگی فروش گبه فرش

 

یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد گبه این است که مانند قالی دارای نقش و نگار و طرح خاصی نیست و بافندگان گبه تماماً آن چه در ذهن خود دارند را می بافند و از آن یک اثر هنری عظیم خلق می کنند.

به همین دلیل است که شاید کمتر گبه فرشی را بتوان یافت که با دیگری عیناً شبیه به همدیگر باشند و طرح و نقش یکسانی داشته باشند.

 

قیمت بهترین گبه فرش

 

ویژگی های بارز گبه

  • دارای طرح هایی برآمده از ذهن بافنده
  • دارای پرزهای بلند
  • بافته شده بر روی دارهای زمینی
  • دارای تنوع زیاد و رنگ بندی بی نظیر

 

فروشگاه اینترنتی گبه فرش

 

گبه ها در طرح ها و رنگ های مختلفی بافته می شوند و آن چنان طرح ها و نقش های آنان جذاب و دلرباست که محال است بتوانید از آن چشم بردارید.

این هنر زیبا در بسیاری از شهرها و روستاهای کشورمان و همچنین در میان عشایر بافته می شود و یک هنر سنتی بسیار ارزشمند به حساب می آید.

برای بافت گبه معمولاً از رنگ های روشن استفاه می شود و این رنگ ها کاربرد بیشتر در بافت گبه دارند. در بعضی از نقاط کشورمان گبه ها را به وسیله ی پشم یا موی بز می بافند و این موضوع بر زیبایی و هنر آن اضافه می کند.

فروش عمده انواع گلیم و گبه فرش های ماشینی با بهترین و زیباترین طرح های اصیل و ماندگار در مجموعه ما دایر می باشد برای سفارش انواع محصولات فرش با ما مشاوره داشته باشید.

فروش گبه فرش

Tarhbastan@gmail.com

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!