قیمت فروش عمده گلیم فرش

ارزان ترین قیمت فروش عمده گلیم فرش ماشینی و فرش نگین مشهد دست دوم در اندازه های متنوع از ۲ تا ۱۲ متری و مدل های گلیم فرش کناره متری و گلیم فرش راهرویی تولید گلیم بافت کاشان  از طریق سایت های تجاری ما برای مشتریان در دسترس می باشد.

 

 

قیمت فروش عمده گلیم فرش

 

گلیم زیراندازی قدیمی

 

انسان از ابتدا برای محافظت خود از سرما و گرما نیاز به پوشش و زیرانداز داشته به همین دلیل با مواد اولیه ای که در دسترس بوده برای خود زیرانداز تهیه می کرده است.

زیراندازها نیز همانند هر محصول دیگری با گذشت زمان دچار تغییر شده و شکل کامل تری به خود گرفته اند. حصیر، نمد، پلاس، گبه و گلیم از زیراندازهای قدیمی هستند. نمد ساده ترین زیراندازی است که انسان بدون هیچ وسیله ای آن را تنها با پشم حیوانات درست می کرده است. بعدها انسان به بافت زیراندازی مقاوم تر به نام گلیم پرداخت.

گلیم زیراندازی بدون پرز است که معمولا با پشم حیوانات به صورت طبیعی بافت می شد. گلیم به عنوان زیرانداز قدیمی کم کم دچار تغییر، ذوق و سلیقه انسان بیشتر در آن دخیل شد و زیراندازهایی با طرح های زیباتر بافته شد.

 

قیمت فروش عمده گلیم فرش

 

مرکزتولید طرح های گلیم فرش

 

فرش نگین مشهد درب کارخانه و بافت گلیم و فرش در اکثر مناطق ایران رایج است اما از مهم ترین مراکز تولید گلیم می توان به فارس، مشهد، اردبیل، کردستان، یزد، گرگان، کرمان، بلوچستان و آذربایجان اشاره کرد. زنان عشایر در این مناطق بافندگان اصلی گلیم هستند. گلیم ها معمولا بدون نقشه و الگوی خاصی  از تصورات ذهنی بافنده شکل می گیرند و اغلب نشان دهنده عقاید و آداب و رسوم مردمان همان منطقه است، پس می توان تمام این مناطق را به عنوان تولیدکنندگان طرح گلیم نیز حساب کنیم.

 

با ماشینی شدن بافت گلیم امروزه از نقشه برای بافت گلیم استفاده می شود. کاشان به عنوان مرکز تولید گلیم های ماشینی می باشد که در کنار فرش های ماشینی انواع فرش فانتزی از جمله این محصول را بافت و تولید می نماید.

طرح و نقشه ها نیز به صورت کامپیوتری ایجاد می شود هرچند که هنوز هم طرح های سنتی طرفدار خود را داشته و در طرح های ماشینی نیز از آن استفاده می شود.  با پیدایش ماشین آلات پیشرفته و صنعتی شدن بافت، گلیم ها علاوه بر زیرانداز برای مصارف دیگری نیز عرضه شد. امروزه گلیم ها زیراندازها و کف پوش هایی شیک هستند که در دکوراسیون خانه های امروزی جایگاه خاصی دارند.

 

قیمت فروش عمده گلیم فرش

 

مدل های گلیم های ماشینی

 

گلیم فرش ماشینی در مدل های مختلفی بافته می شوند. طرح های سنتی و طرح های مدرن. طرح مدرن و امروزی طرح های شیکی هستند که بیشتر در منازل مدرن به کار می روند. طرح های سنتی نیز مناسب منازلی است که بیشتر حالت سنتی خود را حفظ کردند. به طور کلی از طرح های فانتزی بیشتر در اتاق خواب،  اتاق کودک و آشپزخانه و از طرح هایی که شباهت ببیشتری به نقشه فرش دارند در قسمت های رسمی تر خانه مثل سالن پذیرایی استفاده می شود.

انواع مدل های گلیم به مانند فرش ها در ابعاد گوناگونی بافت می شود ولی اندازه های ان از فرش ها به مراتب بیشتر می باشد و اندازه ان از ۲ متر تا ۱۲ متر متغیر  بوده و به واسطه استفاده و کاربرد زیادی که دارد تولید کنند گان با توجه به تقاضای مشتریان ابعاد مختلف ان را در مکان هایی به مانند راه پله ها و را روهروها تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مدل های سنتی اشکال هندسی و یا خشتی از بیشترین تولید انواع گلیم فرش های ماشینی را در بر داشته که بیشتر در راه پله ها از انها استاده می نمایند.

 

قیمت فروش عمده گلیم فرش

 

گلیم فرش راهرویی

 

گلیم های رولی یا متری نوع دیگری از گلیم است که به مانند فرش ها به گلیم های کناره نیز شناخته می باشد و مناسب ترین پوشش برای فرش کردن راهروها و راه پله ها هستند چرا که آن ها را در هر اندازه و متراژی می توان تهیه کرد. همچنین به دلیل به صرفه بودن از نظر قیمت، سبک بودن، راحتی در جا به جایی مناسب ترین گزینه برای راهروها و جاهایی است که رفت و آمد زیاد است. گلیم های رولی و متری در عرض های 50سانتی تا 3 متری و با طول دلخواه در بازار موجود است، بنابراین مشتری بسته به اندازه مسیر راهرو و راه پله متراژ آن را تعیین می کند. به این ترتیب فضای بی روح راه پله با این گلیم ها به مکان دلنشین تری تبدیل خواهد شد.

این مدل گلیم ها به واسطه مشخص نبودن مصرف انها در اندازه های راهپله و یا راهرو ها به صورت رولی  در اختیار فروشندگان گلیم ها قرار می گیرد فروشندگان بسته به نیاز مشتریان خانگی در هر اندازه ایی که بخواهند برش داده و در اختیار انها قرار می دهند.

طرح های گلیم فرش های متری و کناره بسیار زیبا و دلپسند است و به راهرو های منازل  تنوعی خاص خواهد داد.

 

قیمت فروش عمده گلیم فرش

 

قیمت فروش عمده گلیم فرش کاشان

 

فروش گلیم فرش به صورت تکی و عمده است. اگر قصد خرید یک یا دو گلیم برای منزل داریم به صورت تکی خرید می کنیم و البته با قیمتی بالاتر از عمده اما افرادی که برای مکان های بزرگی مثل مساجد و یا سالن ها قصد خرید گلیم های متری دارند معمولا به صورت عمده خرید می کنند. قیمت فروش عمده گلیم فرش پایین تر از تکی و به صرفه تر می باشد. فروش عمده و با تخفیف معمولا در بعضی کارخانه های گلیم ماشینی در کاشان انجام می شود.

مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان با ایجاد سایت های تجاری برای راحتی و در دسترس بودن انواع مدل های گلیم های ماشینی ، گلیم های متری و رولی این محصولات را به صورت عمده برای انها فراهم اورده است.

خرید گلیم فرش با انواع مدل های ان  از سایت های ما برای مشتریان قیمت هایی برابر کارخانه و بدون واسطه را به همراه خواهد داشت که برای مشتریان بسیار به صرفه خواهد بود.

برای دریافت انواع  قیمت فروش عمده گلیم فرش و دیگر محصولات ما از قبیل انواع گبه و پشتی های ماشینی با مدیریت فروش مجموعه تماس و از مشاوره ان بهره مند گردید.

شماره تماس:

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵۳-۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!