خرید گلیم فرش راه پله

خرید فرش نگین مشهد دست دوم و گلیم فرش راه پله و انواع فرش های فانتزی پله و راه رو با طرح های زیبای سنتی و مدرن با قیمت های عمده تولید و بافت کارخانه های گلیم کاشان از طریق سایت های اینترنتی ما برای مشتریان فراهم می باشد.

 

 

گلیم های طرح زیبای سنتی

 

فرش نگین مشهد درب کارخانه و گلیم فرشهای سنتی از گذشته تا به حال همیشه دارای طرح های خاص و منحصر به فردی داشته است و تا به حال میان مردم ایران معروف و مرغوب بوده و شهر کاشان از آن عنصرهای مهم تولیدکننده گلیم فرشهای سنتی است .

گلیم های سنتی محصولات دست بافتی با نخ و پشم های طبیعی بودند که با گذر زمان طرز تهیه بافت این نوع گلیم ها به مرور تغییر کرده و جای خود را به ماشین های صنعتی داده است.

صادرات این نوع گلیم فرش ها به کشورهای دیگر از جمله درآمدزایی کشور ایران به شمار می‌رود.

به علت مرغوبیت و محبوبیت این محصول گلیم فرشهای سنتی با کیفیت و به علت خرید مستقیم از کارخانه های تولیدی گلیم فرشهای سنتی در حیطه صادرات به کشورهای دیگر قرار گرفته است که مورد هم حمایت و استقبال زیادی است .

که این فرشهای سنتی انتخاب اکثر ایرانیان برای دکوراسیون منازل خود می باشد که امروزه بیشتر این نقش انتخاب و اصالت کالا به عهده خود مشتریان است برای انتخاب یک گلیم فرش سنتی خودشان طرح و نقش و رنگ و جنس را به کارخانه‌های تولیدی سفارش می دهند تا کارخانه ها طبق میل و رغبت آنان بافت بزنند .

خوشبختانه کارخانه های تولیدی ما توانایی تولید طبق میل مشتری را دارد و نیاز مشتریان را در اسرع وقت تامین می‌کند .

با وجود تولید مدل های متنوع سنتی که به بازار عرضه شده شما مشتریان را از انتخاب هر نوع سلیقه و هماهنگی با دکوراسیون خانه تان را آسان نموده و مجموعه دلنشین و جذاب را به شما هدیه می کنند.

سایت بافت کاشان محصولاتی چون پادری قالیچه گلیم رو پله سنتی و کناره در ابعاد و سایزهای متفاوت در رنگ بندی های زیبا و متنوع برای شما مشتریان و قیمت خرید مستقیم از کارخانه عرضه می نماید.

 

 

انواع گلیم فرش راه پله

 

گلیم فرش ها جزو فرش فانتزی بوده و در سایز بندی متفاوت ای بافت می‌شوند در طرح و رنگ و نقش بندی های مختلف که رنگ های آنان در شش و هشت رنگ تولید می‌شود.

از گلیم فرش ها در فضای کوچک خانه به ویژه آشپزخانه راه‌ها و راه پله ها و فضای بیرونی سرویس‌های بهداشتی و غیره استفاده می گردد .

در انواع گلیم فرش راه پله از جنس های نخ متفاوت به کار رفته برای بعضی از آنها از نخ اکریلیک به صورت هیت ست شده به کار رفته و استفاده شده که بسیار مناسب و ضدحساسیت و مورد حمایت مشتریان قرار گرفته است در برخی از گلیم فرش های راه پله نیز از جنس پلاستیک و یا پلی استر استفاده شده است کیفیت پایینی نسبت به جنس آکرولیک دارند که قیمت پایین تری را نیز دارا هستند هستند.

سایت بافت کاشان با کیفیت ترین محصولات از جمله پادری گلیم فرش، گلیم فرش راه پله گیم های سنتی را با جدیدترین و به روزترین طرحها به شما عرضه می نماید.

 

 

گلیم فرش راه پله کاشان

 

گلیم فرش راه پله از جمله نیازهایی است که مورد توجه ایرانیان قرار گرفته و از ملزومات ضروری خانواده‌ها به شمار رفته است .

این فرش‌ها کاربرد زیادی دارند که مصرف ان در مکان‌های مسکونی مانند راه پله راهروها فضای باز سرویس بهداشتی و  فضاهای کوچک و …و در مکانهای تجاری مانند هتل‌ها سفره خانه‌ها مسافرخانه ها و غیره که استقبال زیاد این محصول موجب رویش و تولید طرح های جدید و به روز شده است که با قیمت عمده و مناسب میان افراد پخش و توزیع می‌شود.

سایت تجاری بافت کاشان این محصول را با کیفیت عالی و متنوع با خرید مستقیم از کارخانه با حذف واسطه به شما مشتریان در هر نقطه‌ای از کشور ارسال می‌کند و جلوه ای جذاب را به مکان مورد نظر شما هدیه میدهد.

 

 

 

قیمت گلیم فرش راه پله کاشان

 

از جمله نکاتی که باید هنگام خرید توجه کنیم مرکز خریدی است که می‌خواهیم مراجعه کنیم باید توجه کنیم آن مرکز خرید علاوه بر تضمین محصولات از اعتبار و اطمینان بالایی برخوردار باشد تا قیمت گلیم فرش ها را منصفانه به شما عرضه کند.

قیمت گلیم فرش های راه پله متفاوت است و آن بستگی به جنس تراکم شانه و نخ به کار رفته طراحی و نقش بندی آن دارد که هر چه بیشتر کار شده و زحمت آن بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌رود .

گلیم فرش ماشینی  راه پله بسیار کفپوش های مناسبی برای مکان های مختلفی می باشد که از نظر اقتصادی دارای  قیمت منصفانه ایست تولید انواع مختلف گلیم فرش های راه پله سنتی و کلاسیک و فانتزی باب ذوق و سلیقه هر ایرانی است که در هر ابعادی یافت می‌شود و به هر جای مکان روح تازه و دلنشین می بخشد.

 

 

خرید گلیم فرش راه پله

 

خرید گلیم فرش راه پله برای مصارف گرم کردن کف‌پوش‌های سرامیک به شمار می‌رود همچنین مانع ورود و جذب میکروب‌ها گرد و غبار می شود.

این فرش های راه پله  طرفداران زیادی را به خود جلب کرده که علاوه بر نکات گفته شده زیبایی و جذابیت خاصی به دکور خانه ها می بخشد.

از راه‌های آسان و بدون دغدغه خرید کردن گلیم فرش های راه پله خرید اینترنتی است .

فقط به سراغ سایت های فروش به صورت تخصصی بروید تا از خرید مستقیم از کارخانه تولیدی بهره مند شوید .

از مزیت‌های خرید اینترنتی خرید در هر موقع و ساعتی از شبانه روز است که بدون صرف وقت می توانید با خیالی آسوده و با استفاده از یک سیستم اینترنت خرید خود را عاقلانه انجام دهید.

قبل از خرید باید محصول اول مورد نظر شناخته شود برای مثال برای خرید یک گلیم فرش راه پله باید به تراکم و شانه جنس و رنگ و الیاف به کار رفته در مورد توجه قرار بگیرد تا گلیم فرش مورد انتخاب وزن سبک قابل دوام در برابر شستشوی زیاد عدم بوی نامطبوع مانع حساسیت و بدون پرز باشد.

برای انواع خرید گلیم فرش ماشینی راه پله رولی و تری به صورت عمده و تکی با ما در تماس باشید.

وحیدرضا کاظمی

0913-870-1534

0938-036-3929

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!