گلیم فرش اتاق کودک

انواع فرش 6 متری 500 شانه نگین مشهد و گلیم فرش اتاق کودک با قیمت های مناسب و در طرح های زیبا مناسب کودکان تولید شده در کارخانه های کاشان از طریق سایت های تجاری ما به فروش می رسد.

 

نقش های خیالی گلیم

روفرشی چلسی یزد و گلیم ها از اثار هنری هستند که از بهم تنیده شدن تار و پود دستگاههای ساده قدیمی توسط زنان عشایر بافته شده و به مرور زمان به ارزش این بافته ها اضافه گردیده شده است. تا هنگامی که به عنوان یک اثری تاریخی و ماندگار در بین دیگر اثار تاریخی به ثبت برسد ارزش این اثر شهرت جهانی داشته وبسیار مورد توجه قرار گرفته است.

گلیم نقشه های خیالی داشته که بدون استفاده از الگویی و تنها با الهام از توجه به طبیعت ان نقش بسته و ارزش ان را دوچندان نموده است.

گلیم ها به واسطه الیاف طبیعی که در ان به کاربرده می شود قیمتی بسیار بالایی داشته که امروزه نیز در جای جای این مرز و بوم نیز هنوز نیز بافته می شود و مشتریان خاص خود را داشته و علاقه مندان به طرح های سنتی هر روز به ان اضافه می شود.

 

تولید گلیم های ماشینی

گلیم ها نیزبه مانند تمام طرح های دست بافت که امروزه به صورت ماشینی تولید می شوند مثتثنی نبوده و امروزه تولید کنندگان زیادی که بیشتر در شهر کاشان می باشند انواع ماشینی ان را به مانند فرش های ماشینی در تولیدات خود داشته که از رونق خوبی نیز برخوردار می باشد.

 

گلیم فرش اتاق کودک

 

فروش گلیم فرش اتاق کودک با طرحهای زیبا

این نوع گلیم های ماشینی که طرح های بسیار زیبایی دارد در مدل های متنوع به کار برده می شود که یکی از مصارف ان برای اتاق کودک می باشد که که با طرح های عروسکی طرح های بسیار جالبی را برای مشتریا نفراهم اورده است.

انواع این گلیم ها در اندازه های متنوعی تولید می شود که مشتریان می توانند با توجه به اندازه اتاق خواب شان ان ها را تهیه و استفاده نمایند.

گلیم فرش های کودک را معمولا در تراکم های بالاتری می توان تولید نمود که از لطافت بیشتری برخوردار بوده و مناسب برای حال کودکان باشد.

مجموعه اینترنتی ما بهترین طرح های این گلیم ها را طرح های متنوع با قیمت های مناسب وبا قیمت کارخانه در دسترس مشتریان قرار می دهد. و مدیریت فروش مجموعه امادگی هر گونه مشاوره قبل ازسفارش را برای مشتریان گرامی دارد.

وحیدرضا کاظمی

09138701534

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!