انواع گلیم فرش ایرانی

فرش دستباف اصفهان و گلیم فرش یکی از هنرهای زیبای ایرانی است که در تمام جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. شما عزیزان می توانید انواع گلیم فرش ایرانی را از طریق سایت ما خریداری نمایید.

گلیم یکی از هنرهای سنتی است که از زمان های بسیار دور تاکنون در میان مردم مشرق زمین رواج داشته است و همواره مردم از این وسیله ی مهم برای زندگی خود بهره فراوانی می بردند و از آن استفاده های بسیاری می کردند.
قدیمی ترین فرش کشف شده در دنیا پازیریک نام دارد و مربوط به 350 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح است. اما اگر دقت کنیم متوجه خواهیم شد که گلیم قبل از فرش به وجود آمده است، پس می توان برای گلیم قدمتی بسیار بیشتر از فرش تخمین زد.
از آن زمان تاکنون گلیم ها، فرش ها و گبه ها همواره به روش های مختلف بافته می شده و مورد استفاده قرار می گرفته است.

انواع گلیم فرش ایرانی

فروش شگفت انگیز انواع گلیم فرش ایرانی

فرش ۱۲ متری ۷۰۰ شانه و گلیم فرش های زیبایی که در کشور ما توسط هنرمندان بافته می شود آن چنان سرشار از زیبایی است که از دیدن آن سیر نمی شوید. طرح ها و نقش های زیبای آن، بسیار چشم نواز و در نوع خود بی نظیر هستند.
طرح های آب، آفتاب و طبیعت را در تک تک تار و پود گلیم ها می توان دید و از آن ها لذت برد. به طور مثال طرح های بته جقه ای که روی گلیم ها بافته می شود همه دارای معنای خاصی هستند.
اگر بته جقه ها پشت به هم باشند به معنای قهر و اگر به سمت همدیگر قرار بگیرند به معنای آشتی است و همین طور تمام طرح های موجود در گلیم ها به طرز هنرمندانه ای بافته شده و دارای معنای دقیقی هستند.

انواع گلیم فرش ایرانی

قطب فروش انواع گلیم فرش ایرانی

برای بافت گلیم از چه چیزی الهام می گیرند؟

  • کوهستان
  • آسمان
  • دشت
  • کویر

انواع گلیم فرش ایرانی

قیمت مرغوب ترین گلیم فرش ایرانی

گلیم فرش ها هنوز هم طرفداران بسیار زیادی در ایران و سراسر جهان دارند و کسانی که به هنرهای سنتی و دستی علاقه دارند، همیشه از گلیم فرش های زیبا استفاده می کنند.
سایت اینترنتی ما نیز با فروش انواع گلیم فرش های ایرانی، در طرح های اصیل و ماندگار و با بالاترین کیفیت در خدمت شما عزیزان است و آماده ارائه خدمات به شما می باشد. برای خرید گلیم فرش مورد نظر در هر طرح و رنگی که مودر نظر شما بود با ما تماس بگیرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!