گلیم فرش ماشینی

نمایندگی فروش فرش نگین مشهد دست دوم و گلیم فرش ماشینی در کشور، با عرضه ی محصولات متنوع و با کیفیت توانسته است گامی در جهت جذب بیشتر مشتریان بردارد. قیمت گلیم فرش ها در نمایندگی ها بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

نوع سنتی گلیم فرش ها از دیرباز مهمان خانه های ایرانیان بوده است و امروزه به صورت صنعتی با دستگاه های مدرن ماشینی، در رنگ ها و اندازه های متنوع تولید شده و زیبایی را به منازل ایرانیان هدیه می کند.

گلیم فرش ماشینی

مقایسه گلیم فرش های دستباف و ماشینی

  • گلیم های دستباف از الیاف طبیعی مانند پشم حیوانات اهلی همچون بز و گوسفند بافته می شوند و هنر دست زنان عشایر است ولی گلیم فرش های ماشینی از الیاف بی سی اف و توسط ماشین های مدرن بافته می شود.
  • قیمت گلیم فرش های ماشینی نسبت به نوع دستباف آن بسیار پایینتر است .
  •  به دلیل الیاف به کار رفته در آن بسیار سبک و شست و شوی راحتی دارد و به همین علت برای استفاده در مکان هایی مانند آشپزخانه که آلودگی و چربی زیادی دارند مناسب می باشد.
  • به دلیل الیاف براق به کار رفته در تولید آن، جای رد پا و جارو در آن مشخص نمی شود و برای مکان های پر رفت و آمد بسیار مناسب است.
  • در ابعاد متنوع و به صورت های متری نیز تولید می شود.

گلیم فرش ماشینی

نمایندگی فروش گلیم فرش ماشینی

برای خرید انواع گلیم فرش می توان به نمایندگی های فروش سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین مراجعه نمود.
در خرید آنلاین شما امکان مشاهده طرح ها و رنگ های متفاوتی براساس سلیقه تان را دارید و می توانید برای خرید بهتر با کارشناسان سایت در ارتباط باشید و محصول مورد نظر را با قیمتی بسیار پایینتر از بازار تهیه کنید.

گلیم فرش ماشینی

قیمت عرضه ی گلیم فرش ماشینی در بازار

همان طور که گفتیم قیمت فرش نگین مشهد درب کارخانه و  گلیم فرش های ماشینی نسبت به نوع دستباف آن بسیار پایین تر است و یکی از دلایل محبوبیت این محصول به شمار می رود.

عواملی همچون

  • جنس الیاف : الیاف به کار رفته می تواند از سه نوع اکریلیک، پلی استر و بی سی اف باشد.
  • شانه و تراکم : این فاکتور هر چه بالاتر رود، قیمت گلیم فرش نیز افزایش می یابد.
  • سایز فرش: گلیم فرشها بنا به نیاز مصرف کننده در ابعاد مختلفی تولید می شوند که طبیعتا هر چه سایز آن بزرگتر باشد، قیمت بالاتری دارد.
  • تعداد رنگ ها: این گلیم فرش ها با 8 و 10 و 12 رنگ بافته می شوند و هر چه تعداد رنگ بالاتر باشد، فرش زیباتر و قیمت آن نیز بالاتر می رود.

در قیمت گذاری موثر می باشد.
برای بهره مندی از بهترین و مناسبترین قیمت، بهترین راه خرید اینترنتی است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!