گبه فرش

صادر کننده انواع فرش 6 متری 500 شانه نگین مشهد و گبه فرش درجه یک این موضوع را به خوبی اثبات می کند که محصولات کیفیت عالی داشته و مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است.

گبه فرش

بازار صادرات گبه فرش

یکی از صنایع معروف ایران روفرشی چلسی یزد و گبه فرش است که در این صنعت ایرانی ها تجربه زیادی دارند که از همین رو در بازار داخلی و خارجی می توان شاهد استقبال خوبی از تولیدات ایران بود.
یکی از مهمترین دلایلی که بازار صادرات گبه فرش ایران را به کشورها داغ است بالا بودن کیفیت نخ بکار رفته در تولید است . به طوری که کشورهای خارجی ها علاقه ی زیادی به خرید آن نشان می دهند.

گبه فرش

علت صادرات گبه فرش

طرح های خاص و جذاب این نوع گبه فرش ها باعث فروش بالای آن در ایران و جهان شده است . همچنین با بازاریابی صورت گرفته، روز به روز تقاضای بیشتری از کشورهای مختلف برای خرید این نوع محصول در حال دریافت است.
یکی دیگر از دلایل صادر کننده گبه فرش فروش به صورت اینترنتی بوده است چون همه محصولات با طرح و تنوع بالا در سایت گذاشته و مشتریان خارجی را راحت از آنها دیدن کردند و سفارش را بالا بردند.
یکی دیگر از از دلایل گبه فرش این است که گبه فرش پرزهایی بلندی دارد که این خود تاثیر چشمگیری بر نرمی گبه می گذارد . ساکنین ژاپن علاقه زیادی به گبه فرش های ما دارند و گبه فرش هایی که از نقش و نگار های از حیوانات هستند و با نخ های طبیعی و کیفیت های عالی بافته می شود  در کشور ژاپن خواهان زیادی دارند.
ژاپنی ها اعلام کردند که رنگ هایی که در به فرش ها بکار رفته است انگار با سیستم و ذائقه ی مردم ژاپن همخوانی دارد. آنها تاکید می کنند در ژاپن فروش خوبی دارند و فروش انواع گبه های ایرانی دو یا سه برابر حصیر تاتامی ژاپن است.

گبه فرش

ویژگی های گبه های فرش

طراحی و نقش پردازی و حتی رنگ آمیزی گبه از قالی و قالیچه جداست  و توابع قواعد و سنت های خاصی است . بافندگان گبه به سبب آزادی از قید و بند در نقش برداری هم دستشان بازتر است. طرح ها و نقشه های گبه تماما ذهنی بوده و بیشتر طرح های هندسی را در بر می گیرد به خاطر همین است که کشورهای ژاپن است که ذوق و سلیقه ایرانی تحسین کرده است.
ان شالله این ذوق ایرانی همچنان پایدار باشد و بتوانیم از محصولات ایرانی استفاده کنیم و مورد محبوبیت و تحسین کشورهای دیگر باشیم که این خود یعنی اقتدار ملی است .گبه فرش های ایرانی خود یک نمونه آن می باشد . برای خرید انواع گبه ایرانی می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!