جدیدترین پشتی دیواری

جدیدترین پشتی دیواری و فرش 6 متری 500 شانه نگین مشهد و انواع پشتی منزل و پشتی های خانگی با طرح های زیبای سنتی محصولی از کارخانه های تولید فرش ماشینی کاشان با قیمت های ارزان و مناسب از طریق سایت های ما در دسترس مشتریان در سراسر ایران قرار می گیرد.

 

 

پشتی دیواری

 

روفرشی چلسی یزد و پشتی دیواری ها یا همان پشتی های فرشی منزل از پشتی سنتی  در گذشته در  تمام خانه های ایرانی یافت میشد. امروز کار برد و طرفدار های آنها کمتر شده اما هنوز هم در بسیاری از منازل سنتی ایرانی ها یافت میشود.
از این محصولات به عنوان تکیه نشستن استفاده میشود در نتیجه نرمی و راحتی آنها آپشن انتخابشان است. در ادامه به ویژگی هایی که در هنگام خرید پشتی فرشی ها باید به آنها توجه شود می پردازیم:

  • تراکم بافت فرش رویه
  • جنس الیاف پر کننده پشتی
  • کیفیت دوخت دور پشتی

ایده آل بودن در ویژگی های فوق تمام خواسته هایی هستند که از یک پشتی فرشی انتظار میروند. همچنین امتیاز هر یک از این ویژگی ها تاثیر مستقیمی یر قیمت پشتی دیواری مورد نظر دارد.

 

 

ویژگی های پشتی های دیواری جدید

اما به مراتب پشتی های خانگی جدید ک پشتیی ماشینی نیز شهرت دارد از ویژگی هایی بهتری برخوردار می باشد این ویژگی ها بیشتر در استحکام پشتی ها و یا زیبایی ها انها نقش داشته و بسیار مورد پسند خانواده می باشد.

انواع پشتی های منزل با طرح های زیبایی وارد بازار شده که باعث زیبایی خانه ها می باشد .پشتی های جدید قابل شستشو می باشند یعنی به نوعی طراحی شده اند که به راحتی رویه های انها جدا شده و به راحتی حتی می توان انها را با استفاده از ماشینی لباسشویی شست و این برای خانم های خانه دار بسیار مهم می باشد .

و از دیگر ویژ گی ها انها می توان به وزن سبک انها اشاره نمود که سبکتر از مدل های قدیمی ان می باشد .

پشتی های جدید با قالب های استاندارد و در یک اندازه در ابعاد ۵۰×۱۰۰سانتی متر تولید می شود کما اینکه رویه های انها نیز در همین ابعاد بافت می گردد. و این باعث زیبایی در چیدمان ها انها در خانه می گردد.

کما اینکه بعضا نیزطبق سفارش می توان در ابعاد ۸۰×۵۰ سانتی متر که  بیشتر جهت سفره خانه های سنتی مصرف داشته طبق سفارش تولید می گردد. که رویه های انها نیز به عنوان پادری توسط شرکت های تولید فرش بافت می شود.

 

تولید انواع پشتی های دیواری

 

شهر های مختلفی در ایران هستند که به عنوان تولید کننده عمده انواع جدیدترین پشتی دیواری شناخته شده اند.

در این شهر ها کارخانه های متعدد تولید کننده این محصولات وجود دارد.اما مسلما شهر کاشان با قدمت دیرینه ایی که در تولید فرش های ماشینی دارد این پشتی های ماشینی را نیز به صورت انبوه در تولیدات خود داشته است.
این کارخانه ها محصولات تولید شده خود را به شهر های مختلف ارسال میکنند و همچنین نمایندگی های فروش خود را در شهر های مختلف گسترش می دهند.

به این ترتیب امکان خرید انواع پشتی دیواری در کیفیت ها و قیمت های متفاوت به صورت مستقیم و عمده امکان پذیر است.
علاوه بر روش خرید مستقیم این محصول از کارخانه ها امکان خرید از فروشگاه های تک فروشی سطح شهر یا سایت های فروشگاهی نیز امکان پذیر است.
خرید این محصولات به گونه ای است که سفارش خود را ثبت کرده و هزینه محصول و حمل و نقل را از طریق پایانه های آنلاین پرداخت کرده و محصول در مخل مورد نظر شما تحویل میشود.

دور دوزی پشتی ممکن است دست بافت یا ماشین بافت باشد که با توجه به استحکام همچنین جنس نخ به کار رفته سبب تفاوت در قیمت فروش این محصولات میشود.
در نهایت نیز باید بدانیم که خرید عمده محصولات سبب تخفیف بیشتر در تعداد و همچنین ارزان تر شدن قیمت خرید محصولات به صورت عمده یا جزئی میشود.

 

 

قیمت عمده جدیدترین پشتی دیواری

قیمت این محصولات با توجه به ویژگی های فوق تعیین میشود. پشتی دیواری ها که معمولآ با طرح فرش ها بافته میشوند تراکم های مختلفی دارند که چیزی حدود  ۴۰۰ شانه تا ۱۲۰۰ شانه تراکم بافت دارند. این تفاوت تراکم یکی از علت هایی است که موجب تفاوت قیمت آنها میشود.

قیمت پشتی ماشینی با طرح ۴۴۰ شانه  قیمت ارزانتری دارد و می توان به عنوان قیمت پشتی معمولی در نظر گرفته شود .

جنس الیاف رویه های پشتی نیز می تواند قیمت های پشتی را تعیین نماید .
این پشتی ها میتوانند با انواع پرز و الیاف یا فوم پر شوند که کیفیت فوم ها با یک دیگر متفاوت است. انواع فوم درجه یک یا معمولی وجود دارد که قیمت خرید متفاونتی دارند  و همین موضوع سبب تفاوت در قیمت تمام شده این محصولات میشود.

علاوه بر ان برای قیمت های ارزانتر می توان از پشتی های گلیمی استفاده نمود که رویه های انها از گلیم فرش های ماشینی با طرح های سنتی است که می تواند برای رسنوران ها و سفره خانه های سنتی بسیار مناسب باشد.

 

جدیدترین پشتی دیواری

 

فروش انواع پشتی دیواری

فروش انواع جدیدترین پشتی دیواری وپشتی های منزل با قیمت های متنوعی در بازار با قیمت های مناسب وجود داشته که مشتریان پس از انتخاب انواع انها از طریق نمایشگا های فرش انتخاب و خریداری نمایند

از فروش های انواع پشتی های دیواری به صورت اینترنتی وان لاین می باشد که مجموعه ما با طراحی سایت هایی برای دست رسی اسان برای مشتریان در نظر گرفته شده که در هر کجای از کشور که باشند بتوانند با قیمت های ارزان و با قیمت تولید مدل های پشتی دیواری مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

این بستر برای مشتریان دور از شهر کاشان که مرکز تولید این پشتی های دیواری می باشد و فروشگا های فرش را دسترس انها نمی باشد بسیار مناسب می باشد

از جمله اینکه به واسطه حجم زیاد پشتی ها و مشکل جابجایی انها برای مشتریان خرید اینترنتی ایده مناسبی است که مشتریان می توانند با خریدی از مجموعه پشتی ها را  در درب منزل تحویل بگیرند.

برای خرید انواع جدیدترین پشتی دیواری با طرح های سنتی و به روز با ما تماس بگیرید.

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!