قیمت پشتی ماشینی

قیمت پشتی ماشینی مناسب به صورت عمده با رویه فرش ۷۰۰،۴۰۰و ۱۲۰۰ شانه وبا کیفیت از شرکت های فرش کاشان با ارسال به سراسر شهرهای ایران

فرش نگین مشهد دست دوم و پشتی ماشینی چگونه تولید میشود؟پشتی ماشینی بیشتر در کدام شهر تولید می شود؟

قیمت پشتی ماشینی ۳

 

پشتی ماشینی

همانطور که اغلب خانه های قدیمی و سنتی با فرش های ماشینی و دستبافت  در خاطرات همه ما وجود دارد پشتی یا پشتی فرش هم نقش مهمی در حال و هوای ایجاد این خاطرات می‌نماید پشتی یک وسیله در  خانه ها بوده جهت احترام به مهمان برای تکیه  افرادی که از آن استفاده میکردند و همینطور وسیله ایی بود برای زیبایی خانه ها
پشتی زیبنده بسیاری از دکوراسیون منازل ایرانی است که در فضای خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد خانه هایی که با وجود پشتی سنتی ایرانی حس صمیمیت و همبستگی اعضا را در دورهمی های قدیمی به یاد می آورد .

نحوه تولید پشتی ما شینی

امروز تولید عمده رویه  پشتی فرش ماشینی در کارخانجات فرش کاشان تولید می‌شود رویه های پشتی که با کیفیت ۴۴۰ شانه و  ۱۲۰۰ شانه  تولید شده دارای نقش ونگارهایی بسیار زیبا وجذاب به دست مشتریان میرسد.

رویه های ماشینی پس از انتقال به کارگاههای تولید پشتی معمولا با پارچه های مخمل ساده جهت پشت پشتی  دوخت خورده و با پرز و فوم یا یونولیت فشرده از جنس مرغوب پر شده و برای مصرف‌کنندگان ارسال می شود.

قیمت پشتی ماشینی ۲

امروز بازار فرش نگین مشهد درب کارخانه و پشتی ماشینی در کشورهای همسایه نیز از رونق  خوبی برخوردار است که از پشتی با رویه فرش ماشینی کاشان استقبال نموده اند باتوجه به  اینکه داخل کشور نیز در شهرهای  مختلف از بازار خوبی برخوردار است .
و البته در بسیاری از شهرهای دور مشتریان برای کاهش هزینه که بواسطه اینکه پشتی دارای حجم بوده و ارسال ان داری هزینه میباشد برای کاهش این هزینه تنها رویه را از شرکتهای فرش کاشان تهیه نموده و با ایجاد کارگاه تولید پشتی در شهر خود تولید و به دست مصرف کنندگان می رسانند.

مطالب بیشتر

جهت اطلاع از قیمت پشتی ماشینی به صورت عمده وسفارش این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید.

وحید رضا کاظمی:09138701534–09380363929

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!