گلیم فرش و گبه

مجموعه سایت های اینترنتی ما فروش بی نظیر فرش نگین مشهد دست دوم و گلیم فرش و گبه ماشینی با قیمت کارخانه به صورت عمده و تک خرید برای تمامی مشتریان فراهم اورده است.

 

 

گلیم و گبه های اصیل

 

فرش نگین مشهد درب کارخانه و گبه و گلیم از محصولات پر فروش در حوزه فرش می باشند که بسیاری از کارخانه تولید فرش تولید اصلی خود را بر مبنای ان گذارده اند.

این محصولات که طرح های انها بر گرفته از طرح های سنتی و اصیل هنر عشایر می باشد امروزه نیز  به نوعی جزء سبد خرید بسیاری از علاقه مندان به این سبک های سنتی قرار گرفته است.

گلیم و گبه هم در بافت و بعضا نوع استفاده انها با یکدیگر تفاوت داشته به عنوان مثال امکان دارد که از گبه های درشت بافت برای استفاده رو انداز و یا چادر برای محفوظ ماندن از سرمای زمستان نیز به کار برده شود.

ولی وجه اشتراک این دو در این است که هر دو طرح هایی از فکر و خیال بافنده ها سرچشمه گرفته که طرح های بسیار ساده ولی در عین حال جذاب را با الهام از مناظر طبیعت بر انها نقش می بسته اند.

 

گلیم فرش و گبه

 

گلیم و گبه های کاشان

 

در بافت گلیم های ماشینی و به اصطلاح مدرن این طرح ها می توان گفت که طرح هایی بسیار زیبار  با استفاده از دستگاه های ماشینی تولید نموده اند که فوق العاده زیبا می باشد.

کارخانه های شهر کاشان با بهره گیری از دانش و تجربه ایی که قدمتی چندین ساله دارد فصل نویی را برای حوزه فرش در تولیدات خود قرار داده است که همچنان در این صنعت بتواند حرف اول را داشته باشد.

 

 

فروش اینترنتی گلیم فرش و گبه

خرید این محصولات به گونه های مختلف در دسترس مشتریان قرار می گیر که می تواند به صورت حضوری با مراجعه به نمایشگاه های فرش و گلیم انتخاب خود را داشته باشند.

ویا از طریق فروشگاه های اینترنتی با انتخاب طرح های زیبای این محصول با اطمینان کامل از این محصولات تهیه و اسفاده نمایند.

مجموعه اینترنتی ما برای راحتی و امکان استفاده مشتریان در شهرهای دور این امکان را فراهم نموده است که بهترین طرح های روز  گلیم فرش و گبه را باقیمتی برابر کارخانه را در اختیار انان قرار بدهد.

قبل از انتخاب محصول با مشاوره با مدیریت فروش  بهترین انتخاب را داشته باشید.

وحیدرضا کاظمی

09138701534

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!