فروشگاه گبه وگلیم

فرش دستباف اصفهان و گبه وگلیم هردو محصولی هستند که امروزه با طرح هایی زیبایی که دارند مهمان بسیاری از خانه های ایرانی ها می باشند و به نوعی هردو رقیب یک دیگر برای جلب نگاه مشتریان در خانه ها می باشند با خرید این نوع محصول از  فروشگاه گبه و گلیم  اینترنتی ما می توانید زیبایی و طراوت را به خانه هایتان همراه اورید.

ولی با وجود این گبه وگلیم با خصوصیات متفاوتی که دارند مسلما کاربرد های متفاوتی داشته و بعید نیست که هر دو محصول را در هر خانه ایی باهم مشاهده نمایید.

 

تفاوت گبه وگلیم فرش در چیست

نوع الیاف به کاربرده در گلیم و گبه های ماشینی متفاوت بوده واین باعث می شود که بافت انها نیز با هم یکسان نباشد.

کما اینکه دستگاه های تولید این دو محصول نیز متفاوت بوده و مکانیزمی جداگانه دارند.

از خصوصیات بارز گبه ها به خاطر نوع بافت و جنس الیاف به کار برده در ان می باشد که لطافت و نرمی بیشتری  نسبت به گلیم ها  دارد.

 

فروشگاه گبه وگلیم

 

در عوض فرش ۱۲ متری ۷۰۰ شانه و گلیم ها به خاطر پلی استر و یا الیاف بی سی اف که درا ن به کار برده شده است از براقی و روشنی بیشتری در طرح هایش به وجود امده است. گره های بهم تابیده در گلیم باعث می شود که سطحی صاف ویکنواخت  داشته باشد وبه این دلیل باعث عدم جذب الودگی زیاد در انها می شود ولی گبه ها که  بافتی شبیه به فرش ها  دارد دارای پرز می باشد که نظافت ان کمی مشکل تر از گلیم ها می باشد.

فروش بی واسطه گبه و گلیم

قیمت مصرف گلیم ها نسبت به گبه ها به خاطر نوع الیاف به کار برده شده در ان از قیمت پایینتری برخوردار بوده ولی به خاطر زیبایی در طرح هایش  در جاهایی استفاده می شود که دید بیشتری داشته باشد به مانند راه روها و یا راه پله ها که جلوه ایی خاص به انها می دهد.

 

 

فروشگاه گبه و گلیم ما با فراهم اوردن مدل های متنوع و زیبای این گلیم و گبه ها برای مشتریان رضایت مشتریان را در انتخاب سلیقه دلخواه شان ایجاد نموده است.

با خریداز ما زیبایی را به خانه هایتان به همراه اورید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!