گبه فرش زمرد مشهد

عرضه عمده فرش 6 متری 500 شانه نگین مشهد و گبه فرش زمرد مشهد به صورت مستقیم، از طریق سایت فروش این محصوی صورت می گیرد و با ارائه بهترین قیمت، انتخاب اول بسیاری از خریداران می باشد.

یکی از زیباترین پوشش های کف برای خانه و محل کار، گبه است.گبه به عنوان یک پوشش سنتی و قدیمی شناخته می شود. امروزه طرح های گوناگونی در بازار موجود می باشد که با مراجعه به مراکز فروش و سایت های اینترنتی می توانید، بهترین آنها را مطابق با سلیقه تان انتخاب کنید.

توضیح مختصری در مورد گبه

روفرشی چلسی یزد و گبه مانند فرش بافی از ارزش هنری بالایی برخوردار است و از انواع زیر انداز ها می باشد.این محصول توانسته است طرفداران زیادی را در همه ی نقاط جهان داشته باشد.
دلیل نامگذاری این قالیچه به نام گبه، ضخیم بودن آن و کاربردش از حفاظت در برابر عواملی چون سرما می باشد. اگر بخواهیم به تاریخچه گبه اشاره کنیم، به زمان انسان های اولیه برمی گردیم که آنها از پوست حیوانات به عنوان زیرانداز استفاده می کردند و به مرور زمان از پشم حیوانات اهلی بدین منظور بهره بردند.

گبه فرش زمرد مشهد

تفاوت های اصلی گبه با قالی

گبه از جنس قالی است ولی به قالیچه ی خرسک معروف است و تفاوت ایی با آن دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • گبه نسبت به قالی در سایز های کوچکتری موجود می باشد.
  • بلندی پرزها که به یک سانتیمتر هم می رسد.
  • تعداد بیشتر پود های به کار رفته در گبه که باعث نرمی بیشتر آن شده است.

گبه فرش زمرد مشهد

نوع بافت، طرح و مشخصات گبه

یکی از عواملی که گبه ها در طرح ها و نقش های مختلف موجودند، نقش پردازی ذهنی و سنتی بافنده است. در گبه ها هیچ نوع نقشه و طرحی وجود ندارد و بافنده آنچه را که در هن دارد عملی میکند. بنابراین به جرات می توان گفت اگر میلیون ها گبه در کنار هم باشند، محال است که دو گبه با طرح و مشخصات یکسان یافت شود.
این نوع قالی به شکل فارسی باف و بر روی دارهای زمینی بافته می شود.با توجه به تنوع زیاد طرح و رنگ در گبه ها،زمینه رنگ آنها بیشتر رنگ های کرم، سفید و شیری می باشند.

گبه فرش زمرد مشهد

 فروش عمده گبه فرش زمرد مشهد

خریداران عمده از نمایندگی های معتبر برای خرید انواع گبه زمرد مشهد کمک می گیرند و به این ترتیب می توانند زیباترین طرح را سفارش داده و از آن بهره مند شوند.
این مراکز که به صورت عمده فعالیت می کنند، می توانند سفارش مشتریان را از سراسر کشور دریافت و به آنها تحویل دهند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!